דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורס טכנאי מזגנים – הביקוש עולה

קורס טכנאי מזגנים - הביקוש עולה

מדוע הביקוש לטכנאי מזגנים עולה משנה לשנה?

טכנאי מיזוג הפך למקצוע מבוקש כבר לפני שנים, אך עם זאת הביקוש לטכנאי מיזוג רק ממשיך לעלות משנה לשנה והמקצוע הופך למשתלם עם כל שנה שעוברת.

 

אחת הסיבות שהופכות את שירותיו של טכנאי מיזוג למבוקשים כל כך היא כמובן ההתחממות הגלובלית, שגורמת לכל קיץ להיות נורא מקודמו ומכריחה את כולנו לחפש מחסה מתחת למזגן. במדינה חמה כמו ישראל כמעט ולא ניתן להסתדר בקיץ ללא מזגן, ומדי שנה נמכרים אלפי מזגנים חדשים.

 

עם העלייה הבלתי פוסקת במכירות מוצרי המיזוג, עולה כמובן גם הביקוש בשירותיהם של טכנאי מיזוג לצורך התקנות, העברות, תחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות שונות.

 

קורס טכנאי מזגנים - היום כולם צריכים מזגן

 

כיום, מחיריהם הנוחים של המזגנים מאפשרים כמעט לכל אחד לרכוש מזגן חדש ואפילו מספר מזגנים במידת הצורך. בכל מקום ציבורי בישראל מותקנות מערכות מיזוג וכמעט בכל בית בישראל יש לפחות מזגן אחד. הדבר הופך את שירותיו של טכנאי מיזוג לחיוניים לכל אחד ואחד, ומדובר בשוק של מיליוני בתי אב.

 

אולם מחיריהם הנמוכים של המזגנים תורמים לביקוש לשירותי מיזוג לא רק בכך שהם הופכים את המזגנים לנגישים לכל אחד, אלא גם מפני שמזגנים אלו איכותיים פחות ודורשים תיקונים תכופים יותר. בשל התחרות הגבוהה בשוק, עושים היצרנים מאמצים רבים להציע מזגנים במחירים נמוכים ככל הניתן, זאת כמובן במחיר איכות החומרים בהם נעשה שימוש בעת ייצור המזגנים.

מרבית המזגנים היום מיוצרים בסין ועשויים מחומרים באיכות נמוכה יחסית, דבר הגורר אחריו אורך חיים קצר ומגוון רחב של תקלות, הדורשות את מקצועיותו של טכנאי מזגנים. האיכות הנמוכה של המזגנים כיום מבטיחה כי כל אחד יוכל לרכוש מזגן, אך גם גורמת לכך שנחליף מזגנים בתדירות גבוהה בהרבה מזו שבעבר.

 

מעגל קסמים זה הופך את עבודתו של טכנאי מיזוג לעסק פורה ומשגשג הניזון בקלות משוק המיזוג בישראל. אך הביקוש לטכנאי מיזוג עולה לא רק בקרב הצרכנים הפרטיים, חברות ענק כדוגמת אלקטרה מגייסו טכנאי מיזוג בקצב מסחרר על מנת לענות על הביקוש שנוצר על ידי לקוחות החברה ומבטיחות שהעוסקים בתחום יוכלו ליהנות מעבודה קבועה, מתגמלת וארוכת טווח בחברות גדולות ומבוססות במשק.

 

קורס טכנאי מזגנים במכללת אין-ליין

מכללת אין ליין מציעה ללקוחותיה קורס טכנאי מזגנים מקצועי ומרוכז, המתאים לכך אחד, ומאפשר למעונינים בכך לרכוש השכלה ומקצוע מבוקש, בקלות ובמהירות. במהלך קורס טכנאי מיזוג זוכים הסטודנטים לידע עיוני ומעשי רב, ובאפשרותם להשתלב בשוק העבודה מיד בתום לימודיהם.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.