דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

דרישה רבה לעובדים מקצועיים בענף הסלולר

דרישה רבה לעובדים מקצועיים בענף הסלולר

 

המציאות היום בענף הסלולר במדינת ישראל, הוא שיש יותר מכשירים מאזרחים. בכל שנה כמות המכשירים הנמכרת עולה; בשנת 2014 מספר המכשירים שנמכרו עמד על 3.5 מיליון, מעל 70% מאלה היו סמארטפונים - ונתונים אלו לא כוללים את כמות המכשירים המיובאים מחו"ל.

וזה לא רק שיש הרבה סמארטפונים בשוק הישראלי - הם מאוד חשובים לנו. המשתמשים הבינוניים וה"כבדים" בסמארטפונים שומרים על גביהם מידע חשוב כמו מספרי טלפון, הודעות, תמונות, תזכורות, פתקים, אפליקציות. אנחנו לוקחים את המכשיר איתנו לשירותים, משתמשים בו בגינה הציבורית במקום לשחק עם הילדים... בקיצור, רובינו מכורים למכשיר.

זו הסיבה, שכל קלקול במכשיר גורר צורך מיידי לתיקונו. על מנת לענות על צורך אדיר זה, של מיליוני משתמשים במכשירים עדינים שמתקלקלים מעת לעת, נפרסה בישראל רשת של מעבדות פרטיות המתמחות בתיקון מיידי של כל תקלה בטלפון, ברמת החומרה והתוכנה.

איפה מתקנים את כל המכשירים האלה?

 

עד לא מזמן, רובנו רכשנו את מכשירי הסלולר שלנו דרך חברות הסלולר, ויחד איתם קיבלנו חבילה "אטרקטיבית" של אחריות ותיקונים. חבילות אלה, שעד היום נמכרות במחירים לא נמוכים, מחייבות את הלקוחות להגיע למעבדות המקומיות של חברות הסלולר ולהמתין ככל שיידרש לתיקון המכשיר.

 

כיום, מרבית המשתמשים בסמארטפונים מעדיפים לרכוש את המכשיר באופן פרטי, ולתקן אותו באופן פרטי, על ידי טכנאי סלולר מומחים.

מי הם טכנאי הסלולר האלה, שנהנים מכזה שוק שוקק?

 

זו אכן האמת, שוק טכנאי האייפון ומכשירי האנדרואיד הוא שוק שוקק, וטכנאי סלולר איכותיים מגלים כי תחזוקה ותיקון של מכשירי סמארטפון - אפילו רק של הלקוחות שגרים בשכנות למעבדה - הוא עסק משתלם ונוח. הבוגרים של קורס טכנאי סלולר מוזמנים לבחור לעצמם קריירה כשכירים (כולל המשכורת הקבועה והנוחה הנכנסת בתחילת כל חודש לחשבון הבנק) או כעצמאים (כולל השליטה על כמות ותזמון העבודה מול הלקוחות). על מנת לקבל הכשרה מקיפה ונרחבת לקראת עבודה כטכנאי סלולר, מרבית העובדים בוחרים לעבור קורס טכנאי סלולר מקצועי.

מה צריך לדעת על מנת להפוך לטכנאי סלולר?

 

קורס טכנאי סלולר מכשיר תוך פרק זמן קצר את המשתתפים בו לתקן ולתחזק מכשירי סמארטפון מכל הסוגים. ניתן לטפל במכשירים מבית אפל או במכשירי אנדרואיד על מקורותיהם השונים, כאשר כמובן שמכשירים פופולאריים קל יותר למצוא חלפים עבורם.

במהלך קורס טכנאי הסלולר יילמדו לעומק נושאים כמו תחזוקת תוכנה וחומרה, הרכבה ופירוק של מכשירי סמארטפון שונים, פתרון בעיות שימוש, גלישה, ותצורה, ועוד.

במהלך הקורס לומדים המשתתפים לפרק, להרכיב, לגבות, להלחים, לאתר ולטפל בתקלות במכשירי הסלולר השונים, והם מתנסים בעבודה עם מכשירי סלולר שונים.

בנוסף, עוברים התלמידים סדנאות וקורסים בתחומים שיסייעו להם לפתוח עסק עצמאי מצליח או להשתלב כנותני שירותי תיקונים במעבדות סלולר קיימות. למשל - סדנת טכנאי שירות, סדנא לפתיחה וניהול של עסק עצמאי מצליח, סדנת הכשרה לראיון עבודה, ועוד.

 

בוא להיות חלק משוק הסלולאר בישראל, בו הביקוש לאנשי מקצוע חדשים הולך וגודל בכל שנה

רוצה לדעת עוד על תחום הסלולאר בישראל? בוא לעשות מזה עסק !

 

צור עמנו קשר, ויועץ מקצועי יחזור אליך עם כל הפרטים,

 

או חייג עכשיו: 1-700-700-629

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.