דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

חשמלאי, רוצה להגדיל את הכנסתך? לימודי חשמל

חשמלאי, רוצה להגדיל את הכנסתך? לימודי חשמל

 

חשמלאי מוכשר תמיד יהיה מצרך מבוקש, אך בעולם המודרני של היום אין די בסל הכישורים הממוצע, הכשרה מקצועית לחשמלאים במכללת אין-ליין מציע לך החשמלאי מסלול לימודי חשמל במגוון קורסים מקצועיים חדשים שיסיעו לך להגדיל את סל השירותים שתוכל להציע ללקוחותיך תוך 6 חודשים בלבד.

 

20 שנות ניסיון בתחום ההכשרה המקצועית הביאו את מכללת אין-ליין ליצירת תכנית הכשרה מקצועית לחשמלאים המתבססת על המידע העדכני ביותר ומועברת על ידי אנשי מקצוע ממדרגה ראשונה. צוות המרצים בקורסי הכשרה מקצועית לחשמלאים סייע לאלפי בוגרים לחדור בהצלחה לשוק העבודה,להגדיל את מרווח הכנסותיהם ולהתקדם לעבר סגנון החיים שתמיד רצו. הכשרה מקצועית לחשמלאים תעשה אותו דבר בשבילך.

 

במסגרת המסלול ללימוד חשמל תינתן לך הכשרה מקצועית לחשמלאים שתבטיח את כרטיס הכניסה שלך למעגל טכנאי השירות המבוקש מבלי לפגום באפיקי הכנסה קיימים תודות לגמישות המערכת ומנגנון קשוב שילווה אותך לאורך כל הדרך.

 

המשק הישראלי צמא לטכנאי שירות מוכשרים ואצלנו הכשרה מקצועית לחשמלאים תספק לך את כל הידע התיאורטי והמעשי אשר יאפשרו לך תוך 6 חודשים בלימודי ערב להתמקצע ולהתמחות כטכנאי שירות למיזוג אוויר ו/או כטכנאי מוצרי חשמל ביתיים ו/או כטכנאי מיגון ואזעקה.

 

הכשרה מקצועית במכללת אין-ליין פותחת לכם דלת רחבה לעבודה בתחומים חדשים תוך הגדלת מעגל הלקוחות וסל השירותים המוצעים על ידכם.

 

תוך דגש על איכות חסרת פשרות של המסלול ללימודי חשמל, בוגרי הכשרה מקצועית לחשמלאים במכללת אין-ליין יצאו לשוק מגובים במוניטין מרשים ופותח דלתות של אחת המכללות הטובות ביותר בארץ להכשרה מקצועית.

במכללה תמצאו מספר קורסים מקצועיים לחשמלאים, לימודי ערב:

 

טכנאי מחשבים PC - מקצוע מכובד, יוקרתי ונדרש.
טכנאי מיזוג וקירור אוויר -  אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בשוק כיום.
טכנאי מוצרי חשמל ביתיים - הכשרה מקצועית שתבטיח לכם הכנסה נוספת רבת שנים.
טכנאי מיגון ומערכות אזעקה - שירות יוקרתי ומבוקש, עבודה מובטחת בתחום.

 

נותני שירות היום צרכים לדעת לענות על מספר צרכים רב ככל האפשר בכדי לשרוד במציאות הכלכלית והתחרותית למדי. הכשרה מקצועית לחשמלאי תאפשר לכל חשמלאי להתמחות בתחומים שונים כך שלקוחותיהם לא יצטרכו להסתייע באנשי מקצוע נוספים, הצטרפות לכל אחד מהקורסים המקצועיים המוצעים לחשמלאים במכללה הנו הצעד הראשון לשינוי ולשדרוג מעמדכם המקצועי. אצלנו הכשרה מקצועית לחשמלאים נעשית בהתאמה למצבו האישי של כל תלמיד מתוך רצון לייצר עוד סיפור הצלחה.

 

הכשרה מקצועית לחשמלאים תאפשר לכל חשמלאי להרחיב בצורה משמעותית את מעגל הלקוחות והשירותים הניתנים לכל לקוח, להגדיל את מרווח ההכנסות ולחפצים בכך גם לצאת למסלול עצמאי.

 

כל הכשרה מקצועית לחשמלאים במכללת אין-ליין תלווה במערך שלם של אנשי מקצוע ואנשי אדמיניסטרציה שיסייעו בכל פרט ויענו על כל שאלה, ציוד חדיש שיקנה לסטודנטים ניסיון מעשי רלוונטי במיוחד וזה לא הכל, הכשרה מקצועית לחשמלאים במכללה מאפשרת לבוגריה להיעזר במחלקת השמה ייחודית.

 

אם אתה חשמלאי המחפש להגדיל את סל השירותים המקצועיים אותם אתה מציע ללקוחותיך, מקומך איתנו באחד הקורסים המקצועיים לחשמלאים במכללת אין-ליין.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.