דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

הכשרת טכנאים למערכות המיגון המתקדמות של פימא

הכשרת טכנאים למערכות המיגון המתקדמות של פימא

קורס טכנאי מיגון ואבטחה אלקטרוניים - למה?

 

בעידן שבו פריצות לעסקים ולבתים נחשבים לדבר שבשגרה - הצורך באמצעי מיגון עולה ואיתו עולה הביקוש לטכנאים מומחים, היודעים להתקין מערכות אזעקה ביעילות. מילים כמו "אזעקות", "מכשירי הקלטה", "מצלמות במעגל סגור" נאמרות כצורך בסיסי בכל ארגון כיום וגם בבתים רבים. טכנאי מיגון ואבטחה הפך להיות מקצוע מבוקש בשוק העבודה הישראלי.

 

מערכות המיגון של חברת PIMA הינן מן המובילות והמתקדמות כיום בשוק האזעקות והמיגון ולכן מכללת אין ליין מכשירה טכנאיי מיגון לעבודה עם מערכות חדישות אלו.

 

קצת על קורס מיגון במכללת אין ליין

במכללת אין ליין, אשר מכשירה טכנאי מיגון איכותיים כבר משנת 1987, פותח קורס ייחודי להכשרת טכנאי מיגון ואבטחה אלקטרוניים.

הקורס במכללת אין-ליין הינו המוביל, החדשני והאיכותי ביותר שקיים בשוק כיום והתלמידים לומדים לעומק הן על מערכות אזעקה מתוחכמות והן על מערכות הקלטה דיגיטאליות (טלוויזיות במעגל סגור) התלמידים שלנו לומדים לעומק גם במישור התיאורטי ובעיקר שמים דגש על הפן המעשי בעבודה - הקמנו מעבדת מיגון מקצועית ומשוכללת עם מערכות מיגון המובילות והמתקדמות של חברת פימא.

 

הבוגרים שלנו מוכשרים לעבודה מעשית של יעוץ, התקנה ותיקונים למערכות מיגון ואבטחה של בתים ולקוחות פרטיים וכנותני שירות לגופים וחברות מובילות בשוק העבודה הישראלי. מניסיוננו אנו רואים את הביקוש הגדול כך שחלק מתלמידנו מתחילים לעבוד עוד במהלך הקורס!

הקורס נמשך כשמונה חודשים. יש אפשרות ללימודי ערב פעמיים בשבוע או ללימוד יום שישי ארוך.

מכללת אין-ליין מודה לחברת פימא על שיתוף הפעולה הפורה, על הסיוע הרב בחוברות עזר לתלמידים וכן בהעמדת ציוד מתוחכם ויקר לרשותנו על מנת לתת לתלמידנו את הטוב ביותר וללמד אותם איך להיות מקצוענים בתחום.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.