דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

לומדים מקצוע ובונים עסק עצמאי

לומדים מקצוע ובונים עסק עצמאי

 

לרבים מאתנו המושג "עסק עצמאי" נשמע כמו חלום ורוד ורחוק. לו היתה לכם היכולת להקים עסק עצמאי בוודאי הייתם שואלים את עצמכם איזה עסק? באיזה נושא? מה אני מבין בעסקים, אין לי ידע מספיק בתחום מקצועי ועוד המון שאלות שבוודאי היו מרחיקות אתכם מהגשמת החלום.

 

הקמת עסק עצמאי תלויה בראש ובראשונה במוטיבציה שלכם וברצון שלכם לעשות שינוי מקצועי משמעותי בחייכם. כיום לא חייבים ללכת ללמוד לתואר ראשון או ללכת לאוניברסיטה כדי להגשים חלום ולהקים עסק עצמאי. כיום ניתן ללמוד מגוון מקצועות חופשיים אשר לאחר תקופת הכשרה ולימוד מעשית קצרה של כ 5 - 6 חודשים תוכלו ללמוד מקצוע מבוקש ולאחר תקופה זו תוכלו להתחיל לעבוד.

 

במכללת אינליין פיתחנו שיטת לימוד ייחודית המבוססת בעיקר על לימוד מעשי. הקורס מבוסס על סדנאות תרגול מעשיות המקנות לבוגרים יידע פרקטי המאפשר להם כניסה ישירה לעולם העבודה.

 

השיטה של תקופת לימוד קצרה פותחת לכם מגוון אפשרויות מקצועיות במידה ואתם מעוניינים להתקדם ולשדרג את המעמד המקצועי והאישי שלכם. היכולת ללמוד מקצוע בלימודי ערב פותחת לכם צוהר מרתק שיאפשר לכם לעבוד ולשלב לימודי מקצוע במקביל.

 

לימודי קורס מקצועי יכשירו אתכם לעסוק במקצוע שתבחרו מבין מגוון מקצועות מבוקשים, כגון:

 

 

תוך 6 חודשים תוכלו לעבור מהפך מדהים ולראשונה תוכלו לפנטז על הקמת עסק עצמאי בתחום ההשכלה המקצועית שרכשתם, אנחנו במכללת אין-ליין ללימודי מקצוע והכשרה מקצועית נדאג ללוות אתכם משלב הייעוץ וההדרכה בבחירת המקצוע המתאים, תוך שימת דגש בקורס על הקניית הידע המקצועי שיוביל אתכם להצלחה.

 

לקראת סיום הקורס אנחנו נדאג להעביר אתכם "הכוונה עסקית" כדי שכל אחד מכם ידע כיצד הוא יכול להקים עסק עצמאי משלו.

 

בהכוונה זו נכיר ונציג בפניכם את השלבים הנדרשים בזמן תכנון והקמת עסק, נערוך לכם היכרות עם  הדרישות המקובלות בשוק העבודה כדי שתוכלו להחליט מה מתאים לעתידכם המקצועי. נעזור לכם לבחור את סוג העסק : עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה בע"מ כדי שתבינו את מגוון האפשרויות והמוגבלויות.

 

בהכוונה זו נדאג להכשיר אתכם בנושאי שיווק וגיוס לקוחות, תוך לימוד הכנת הצעת מחיר, הכח של האינטרנט, בניית אתר אינטרנט לעסק כמוקד לגידול העסק וכמנוף שיווקי ועוד.

 

עד היום במכללת אין-ליין ללימודי מקצוע הכשרנו אלפי בוגרים שהשתלבו במעגל העבודה כשכירים וכבעלי עסקים מצליחים, אנחנו כאן בשביל לעזור לכם להגשים חלום, על תוותרו עליו, כל שדרוש זה קצת רצון ומוטיבציה ותוך 6 חודשים תוכלו לצאת לעצמאות מקצועית וכלכלית.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.