דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

לימודי מקצוע טכני- לא לגברים בלבד

לימודי מקצוע טכני- לא לגברים בלבד

 

מהרגע הראשון להקמתה חרטה מכללת אין-ליין ללימודי מקצוע והכשרה מקצועית על דגלה, שוויון הזדמנויות מלא לנשים וגברים, המעוניינים ללמוד מקצוע טכני באופן מקצועי, יסודי ומהיר.

 

במסגרת גישה זו מכללת אין-ליין פותחת את שעריה ומזמינה את כל המעוניינות בלימודי מקצוע לנשים להיכנס לאחד מתוך שלל הקורסים המוצעים במכללה ולגלות בעצמכן עד כמה לימודי מקצוע טכני לנשים במכללת אין-ליין יכולה להיות הדבר הנכון ביותר לעשות.

 

כבר מזמן תמה התקופה בה לימודי מקצוע היו נחלתם של גברים בלבד ועל אחת כמה וכמה לימודי מקצוע טכני לנשים עמדו על גבול המדע בדיוני. בימינו אנו ניתן לראות קורסים לנשים בכל המוסדות ובכל הנושאים. קורסים לנשים שמחפשות להשכיל, להתמקצע או אולי לימודים לנשים המחפשות לשנות קריירה או תנאי שכר.

 

מכללת אין-ליין גאה ברמה הגבוהה של כל הקורסים הנלמדים במכללה, המרצים המקצועיים, הציוד החדיש, הליווי הצמוד של כל תלמיד ותלמיד.

 

שלושה מתוך הקורסים במכללה הולכים ומסתמנים כפופולריים ביותר בקרב המין הנשי ללימודי מקצוע טכני לנשים:

 

קורס מומחיות תמיכת מחשב בארגון - Help Desk

 

קורס שנבנה במיוחד לנשים המעוניינות להשתלב כמומחיות תמיכת מחשב בארגון. לימודי מקצוע טכני לנשים מאפשר להן להשתלב במעגל העבודה במשק תוך 6 חודשי לימוד, מסלול זה של לימודים לנשים מבטיח מקצוע חשוב ונדרש בכל ארגון.

 

קורסי התמחות בתמיכה ויישומי מחשב - Help Desk הנם קורסים לנשים המחפשות לחדור עולם ההיי-טק כמו גם לימודים לנשים שכבר עובדות בשוק אבל מחפשות דרך נוחה להרחבת תחומי האחריות שלהן.

בשורה התחתונה קורס זה יכשיר אותך לתמיכה מעשית במחשבים ובמערכות הפעלה מבית מייקרוסופט כמו גם בחבילות התכנה העדכניות והידועות ביותר של מייקרוסופט.

 

ידע בסיסי במחשבים יכול להתרחב לכדי מקצוע רווחי ומכובד לאחר 6 חודשים בלבד של לימודים.

קורס ממומחיות תמיכת מחשב בארגון מאפשר לנשים קרש קפיצה לתפקידי מפתח בארגון אשר בעד היום מצאנו בהם רק גברים.

 

קורס טכנאיות מחשבים PC

 

הנו אופציה נוספת ללימודי מקצוע לנשים. מסלול זה מורכב מתוכנית לימודים המתאימה גם לנשים אשר מחפשות גישת סביבת עבודה משתנה, פעילה ומאתגרת.

כבר כמעט לא נותרו היום בתים ללא מחשבים וכמובן שאין ארגונים מודרניים ללא ציוד ממוחשב או רשת תקשורת מחשבים. טכנאי מחשבים PC הוא הכרח במציאות היום יומית הדורשת תיקונים, הדרכות ושדרוגים. כטכנאית מחשב PC שבחרה לעבוד כבעלת עסק עצמאי או כשכירה בארגון או חברה כלשהיא, קורס זה יקנה לך את כל הכישורים הדרושים להשתלב במעגל העבודה עם ניסיון מעשי וידע תאורטי שייתן לך את היתרון להיות במרכז הבמה.

 

קורס מיישמות פריוריטי בארגון

 

הקורס להכשרת מיישמות מערכת ה - ERP של פריוריטי בארגון, ממקם אותך בלב ליבו של הארגון. מערכת פריוריטי הנה מערכת מידע לניהול עסקי כולל הנמצאת בשימוש של אלפי חברות וארגונים בארץ ובעולם כולו. המערכת מאפשרת לבתי עסק לשפר ולייעל את ניהול המחלקות השונות שלהם תוך שמירה על אינטגרציית מידע מלא. במילים פשוטות יותר מערכת פריורטי מחזיקה את כל המידע הארגוני - שיווק, כספים, רכש, שכר הם רק מספר מהמודלים הרבים שמערכת כזו יכולה להכיל.

קורס מיישמות פריוריטי הנו מסלול לימודים לנשים שמחפשות לעסוק בהטמעת המערכת בארגון, באפיון והגדרת צרכים, בתכנון ופיתוח מודולים, בהדרכת משתמשי הקצה בארגון. הצלחתה של מערכת פריורטי תלויה רובה ככולה במיישמיה. מכללת אין-לין גאה להיות חוד החנית בתחום ולייצר בוגרים ובוגרות מקצועיים ששמם בתעשייה הולך לפניהם.

 

אם כן, כאמור, לימודי מקצוע טכני לנשים הנו תחום קיים ופופולארי שהותאם במיוחד בשבילך. מכללת אין-ליין מתחייבת ליצור עבורך חוויה של לימודים ברמה הגבוה ביותר. לימודים לנשים שמוכנות לשינוי, קורסים לנשים שמחפשות להתקדם עם הטכנולוגיה, לימודי מקצוע לנשים שרוצות לפתח קריירה ראשונה או שניה בתחומים עם ביקוש רב שרק הולך ועולה.

 

מכללת אין-ליין מעמידה לרשותך את מיטב המורים והמרצים, חומרי הלימוד, מעבדות מחשבים, שיעורי עזר ותגבור במטרה לוודא שבתום 6 חודשים תוכלי לעבור משלב הלימוד לעבודה בפועל.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.