דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

עולים חדשים לומדים מקצוע במכללת אין ליין

עולים חדשים לומדים מקצוע במכללת אין ליין

 

העתקת מקום מגורים אינה דבר פשוט ואחד האתגרים הגדולים ביותר הטמונים במעבר מהסוג הזה הוא מציאת עבודה. המשק הישראלי הוא משק תחרותי מאד ובכדי לסייע לכל העולים החדשים המתקשים במציאת עבודה או רכישת מקצוע מכללת אין-ליין מציעה לימודים באמצעות מלגת זכאות של משרד הקליטה הכוללים הסבה והכשרה מקצועית.

 

במכללת אין-ליין עולים חדשים לומדים מקצוע באופן המקיף ביותר במהלך 6 חודשים בלבד עם המורים הטובים ביותר בתחומם, ציוד חדיש ויחס אישי לכל סטודנט. הלימודים כוללים מסלולי הסבה והכשרה מקצועית שונים ומגוונים בשעות הבוקר והערב כאשר רובם ככולם פתוחים עבור לימודים באמצעות מלגת סבסוד של משרד הקליטה.
אצלנו במכללה עולים חדשים לומדים מקצוע איכותי ומבוקש שיכול לפתוח בפניהם דלתות רבות כשכל מסלול הסבה והכשרה מקצועית מותיר את הסטודנט מוכן לעבודה גם מבחינת ידע תיאורטי, גם ניסיון מעשי בפועל וגם עזרה של ממש בהשתלבות בשוק הישראלי באמצעות מחלקת הדרושים במכללה.
המעבר למדינה חדשה קשה דיו מבלי להערים עליו קשיים מיותרים, שפה חדשה, בית חדש, אנשים חדשים, כל אלו הם מכשולים טבעיים שהזמן יפתור. בעיית העבודה יכולה להיפתר תוך 6 חודשים של לימודים דרך משרד הקליטה בכל אחד מהמסלולים הרבים שמציעה מכללת אין-ליין עבור הסבה והכשרה מקצועית.
מכללת אין-ליין היא בין הוותיקות ביותר בארץ בתחום הסבה והכשרה מקצועית, לימודים באמצעות מלגת זכאות של משרד הקליטה במכללת אין-ליין מבטיחים כי עולים חדשים לומדים מקצוע שיהווה השקעה חכמה עבורם להשתלבות מהירה במעגל העבודה במשק הישראלי.

למי מגיעה הסבה והכשרה מקצועית?

 

לימודים דרך משרד הקליטה מוצעים במטרה ליצור מצב בו עולים חדשים לומדים מקצוע שיסייע להם להשתלב כחלק פעיל מהחברה הישראלית. לימודים דרך משרד הקליטה זמינים עבור עולים חדשים המתקשים למצוא עבודה במקצועם ומחפשים לבצע הסבה מקצועית כמו גם עבור עולים חדשים חסרי מקצוע.
קורסים עבור הסבה והכשרה מקצועית זמינים לעולים חדשים מאתיופיה עד ל- 15 שנים מיום קבלת מעמד העולה וכ- 10 שנים עבור עולים ממדינות אחרות.
מעבר לכך עולים חדשים המעוניינים להצטרף למסלולי הסבה והכשרה מקצועית חייבים בידע והבנה טובה של השפה העברית שכן גם הלימודים עצמם מתקיימים בשפה העברית וגם בשל העובדה כי עולים חדשים לומדים מקצוע שיקל עליהם בסופו של דבר את החדירה לשוק הישראלי המנוהל רובו ככולו בעברית.

מה כוללים לימודים דרך משרד הקליטה?

 

לאחר קביעת הזכאות עבור לימודים דרך משרד הקליטה הרשמה לקורס הסבה והכשרה מקצועית מקנה לעולה גישה לסיוע רב.

 

במידה והוכרה זכאותך עבור לימודים דרך משרד הקליטה תוכל/י לבחור את המסלול שלך להצלחה דרך מגוון קורסי הסבה והכשרה מקצועית במתכונת בוקר או ערב, בין המסלולים הרבים ניתן למצוא מספר מסלולים מבוקשים במיוחד כגון:

 

כל הקורסים יובילו אותך תוך 6 חודשים לשינוי המקצועי שחיפשתם. במכללת אין-ליין עולים חדשים לומדים מקצוע בכדי לשפר את רמת חייהם, להרחיב אופקים ולהשתלב בשוק העבודה בצורה הטובה ביותר. בעזרת הניסיון הרב שצברנו בכל מה שקשור לקורסי הסבה והכשרה מקצועית שגם מוכרים כקורסים מקצועיים עבור לימודים דרך משרד הקליטה וגם מוכרים למעסיקים פוטנציאלים רבים כקורסים המבטיחים לימודים ברמה הגבוה ביותר וכתוצאה מכך עובדים מקצועיים מהדרגה הראשונה.

 

בנוסף מציעה מכללת אין-ליין לכל הסטודנטים שלה מערך תמיכה נרחב, החל מפגישת התאמה שנועדה לעזור לך לבחור את הקורס הרלוונטי בשבילך, דרך צוות מרצים המורכב מאנשי מקצוע בלבד, שיעורי עזר ותגבור ללא תשלום ועד לקשרי עבודה שאנו מקיימים עם הארגונים והמפעלים המתקדמים במשק באמצעות מחלקת השמה הנקראת "שירות למעסיק" אשר סייעה לקליטתם של אלפים מבוגרי הקורסים המקצועיים במכללה.

 

עולים חדשים לומדים דרך משרד הקליטה במכללת אין-ליין לעתיד מקצועי בטוח.

"עולה חדש" צור קשר עוד היום ואנו נדאג ללוות אותך ולבדוק את זכאותך לקבלת מלגה לימוד מטעם משרד הקליטה !

 

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.