דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

פיטורים מהעבודה זה לא סוף העולם

פיטורים מהעבודה זה לא סוף העולם

 

בעולם התעסוקתי של ימינו פיטורים מהעבודה הוא נושא די שכיח. על פי נתוני הדו"ח של לשכת העבודה הארצית מעל למיליון איש מצאו עצמם מחוסרי עבודה השנה. בצדק או שלא בצדק אלפי אנשים נפלטים משוק העבודה כל חודש ונאלצים להתמודד מחדש עם כל תהליך חיפוש העבודה בשוק תחרותי למדי.

 

פיטורים מהעבודה יכולים להיתפס כדבר שלילי בטווח המידי, האגו קצת נפגע, הבלבול משתלט, מה עושים? עם מי מדברים? איך מכינים קורות חיים? ועוד תהיות כאלה ואחרות מרימות את ראשן אבל בעצם הפיטורים הם הזדמנות מצוינת להתחלה חדשה.

 

אסור לשקוע במצב, במקום זה אפשר וצריך להתמקד במה עושים עם זה ומה היא הדרך הטובה ביותר למצוא עבודה חדשה.

 

היציאה ממעגל העבודה הישן היא זמן אידיאלי לעשות קצת חושבים, לראות אם המשרה הקודמת באמת התאימה, האם היה בה את הסיפוק העניין והשכר שאת/ה מחפש או שאולי זה הזמן לשינוי, להתעניין באפיקים ללימודי מקצוע חדש, הכשרה מקצועית ועוד.

 

"פוטרתם מהעבודה? הפכו זאת למנוף להצלחה חדשה, דווקא בימים אלו מומלץ לפתוח כיוונים חדשים לפרנסה"

מכללת אין ליין מאפשרת לך להתחיל מחדש, בחר לך אחד ממגוון קורסים מקצועיים מבוקשים ובתוך 6 חודשים בלבד תתחיל לעבוד. רבים מהמצטרפים החדשים לשוק מחפשי העבודה חושבים להיכנס למקצועות עשירי טכנולוגיה, מתוך הבנה ששם העתיד. השוק הטכנולוגי, בניגוד לשווקים רבים אחרים מראה סימני צמיחה באופן יחסית קבוע והוא מאפשר לרבבות עובדים לשפר את רמת חייהם וללכת לעבודה בחיוך.

 

אחת מהתפיסות הנפוצות ביותר וגם המוטעית ביותר היא שאין סיכוי להיכנס אליו ללא תואר רלוונטי מאוניברסיטה כזו או אחרת. נכון שבכדי לעסוק במקצועי טכני יש לעבור הכשרה מקצועית מסודרת הכוללת לימודי מקצוע ממוסד מוכר אבל אין שום חובה ללכת לאוניברסיטה וללמוד 3 שנים מלאים באקדמיה כשאפשר פשוט להתרכז 6 חודשים לימודי מקצוע ממוקדים שיספקו הכשרה מקצועית מלאה וברמה גבוה. המעסיק הפוטנציאלי מחפש עובדים עם נחישות, רצון וידע. תעודה של לימודי מקצוע ממוסד מכובד הם הוכחה ניצחת בדיוק לפרמטרים הללו.

 

לימודי מקצוע במכללת אין-ליין, מהמובילות בארץ בהכשרה מקצועית עם למעלה מ-20 שנות וותק בתחום, מספקים לכל תלמיד את האפשרות לבחור קורס מקצועי שמתאים לו/לה יחד עם מערך תמיכה שלם. החל מציוד חדיש וצוות מורים מקצועי ועד למחלקת השמה שפועלת במטרה לסייע לסטודנטים שלנו להיכנס שוב למעגל העבודה כשכירים או כעצמאים.

 

לימודי מקצוע באים לספק הכשרה מקצועית ממוקדת ולהקנות את כל הידע הדרוש באופן מרוכז בקורס מקצועי שכולו מכוון למען הסטודנט, כך שבסופו של תהליך תוכל/י לצאת לשוק העבודה עם כל הידע הנדרש.

 

ניתן לבחור לימודי מקצוע במסלול בוקר או ערב על פי נוחיותך, כולם מכילים לימודים עיוניים, תרגול והתמחות בשיטות החדשניות ביותר בתחום כשהיתרון הגדול מכולם בלימודי מקצוע היא שההכשרה המקצועית נעשית ב - 6 חודשים מבלי לפגום באיכות ההכשרה.

 

אנחנו מתייחסים ללימודי מקצוע באופן הרציני ביותר ודואגים לספק לסטודנטים שלנו יחס אישי, מקצוענות מובטחת וסטנדרטים גבוהים מאד מכל הבחינות האפשריות וכתוצאה אין ספור מבוגרי המסלולים שאני מציעים ללימודי מקצוע השתלבו באופן מידי בשוק וזוכים לשבחים בתעשייה. רבים מבוגרי המסלולים ללימודי מקצוע והכשרה מקצועית בחרו דווקא לא להיכנס שוב למעגל העבודה כשכירים אלא כעצמאיים מגובים בהכשרה מקצועית שלימדה אותם איך לעשות גם את זה על הצד הטוב ביותר.

 

בגלל כל הסיבות הללו ועוד, לימודי מקצוע יכולים להיות פתרון מצוין ליצירת מציאות חדשה לאחר פיטורים ולימודי מקצוע ברמה גבוה באמת הם המפתח לצאת ממעגל האבטלה ישירות לקרירה חדשה. אז אין באמת סיבה להתייאש. במכללת אין-ליין אני מציעים מגוון קורסים ללימודי מקצוע בתחומים שונים, החל מקורסים לטכנאי מחשבים, קורסים מקצועיים לטכנאי שירות, קורס מקצועי בניהול ולוגיסטיקה, קורס מקצועי להסבת אקדמאים ועוד.

 

אם יש לכם רצון ומוטיבציה להצליח גם אתם יכולים לעשות שינוי ולצאת ממעגל האבטלה על ידי בחירת המקצוע המתאים עבורכם.

 

כל שנותר הוא לבחור ולצאת לדרך חדשה.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.