דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורס ניהול רשתות – אתגרים, חידושים, דרישות

קורס ניהול רשתות - אתגרים, חידושים, דרישות

ניהול רשתות הפך לאחד העיסוקים המבוקשים ביותר בתחום ההיי טק בשנים האחרונות, הן בקרב המעסיקים והן בקרב העובדים. עבודה בניהול רשתות זוכה להדר רב ובצדק רב, מדובר בעבודה מעניינת ומאתגרת, בסביבת עבודה דינמית ונוחה – עם תגמול כספי נאה ומגוון רחב של הטבות.

 

קורס ניהול רשתות - הביקוש עולה !

כיום, עולה יותר ויותר הביקוש לקורס ניהול רשתות, בקרב אנשים המעונינים להשתלב במשרה מבוקשת בתחום היי טק. אך חשוב לזכור שבחירת הקורס המתאים הינה חיונית ביותר, חברות רבות בישראל ובעולם מצפות ממועמדים בתחום ניהול רשתות לידע רחב אך עם זאת מדויק ביותר בתחום.

 

על כן, בטרם בחירת קורס ניהול רשתות-לינק, חשוב להיווכח שהקורס מכיל את התכנים הדרושים להשתלבות בתחום וכי בסופו תזכו בתעודה בעלת ערך ממשי בתחום.

 

קורס ניהול רשתות במכללת אין-ליין - הכלים

מכללת אין ליין, שעוסקת למעלה משני עשורים בתחום הכשרות עובדים טכניים בתחומים שונים, מציעה קורס ניהול רשתות רחב היקף וממוקד, המקנה לתלמידים את כל הידע הדרוש להם על מנת להשתלב בהצלחה בתחום.

 

במכללה הושקעו משאבים רבים על מנת לפתח קורס מדויק ואיכותי, עשיר בתוכן חיוני ומגוון – על מנת להבטיח הסמכה טובה שתאפשר למועמדים להתבלט על פני מתחריהם בתחום ולהתקבל בהצלחה למשרה מבוקשת בחברה מבוססת.

 

קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין מועבר בצורה חווייתית וברמה גבוהה במיוחד, עובדות שהוכחו כמשפרות משמעותית את סיכוייהם של התלמידים לעבור בהצלחה את בחינות ההסמכה בתחום ניהול רשתות ולהתחיל את דרכם בקריירה מבטיחה וארוכת טווח.

 

הסמכות בקורס ניהול רשתות - MCITP

בתום הקורס מקבלים התלמידים תעודת הסכמה בין לאומית מטעם מייקרוסופט mcitp, המהווה את כרטיס הכניסה המיוחל לתחום. מעבר לערכה הגבוה של תעודה זו בקרב מעסיקים שונים, עצם קבלת התעודה מעיד על יכולת למידה גבוהה, יצירתיות, יכולות טכניות גבוהות וצליחה של מבחני ההסמכה התובעניים.

 

לאחר סיום קורס ניהול רשתות, יוכלו המעונינים לגשת לשלב חיפוש העבודה בין החברות השונות בישראל ולעשות שימוש מעשי בתכנים שנלמדו. מידת השליטה בחומר האופיינית לבוגרי קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין, מבטיחה התבלטות בימי גיוס וראיונות עבודה.

 

בנוסף, במכללת אין ליין פועל צוות מיוחד השומר על קשר הדוק עם חברות היי טק רבות בישראל, למען סיוע בהשמת בוגרי המכללה בחברות השונות, בתפקידי מפתח. בעזרת צוות המכללה, תוכלו להגיע בקלות למבחר רחב של מעסיקים פוטנציאליים ולקבל הצעות עבודה אטרקטיביות בחסות המכללה.

 

קורס ניהול רשתות במכללת אין ליין - הצעד הראשון בדרך לקריירה מבטיחה.

 

 

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.