דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

מה הסיבה לאחוזי השמה גבוהים של בוגרי אין ליין בקורס ניהול רשתות?

מה הסיבה לאחוזי השמה גבוהים של בוגרי אין ליין בקורס ניהול רשתות?

קורס ניהול רשתות - תחום מבוקש

בעוד שקורס ניהול רשתות צובר תאוצה במכללות רבות והופך לתחום פופולרי במיוחד, בוגרי קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין נהנים מאחוזי השמה מהגבוהים בשוק העבודה הישראלי ונהנים ממגוון רחב של אפשרויות העסקה, כבר בסיום הקורס.

 

הסיבות לביקוש הרב לבוגרי קורס ניהול רשתות באין-ליין

על מנת להבין את הסיבות המובילות לביקוש הרב לבוגרי קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין ואת אחוזי ההשמה הגבוהים של הבוגרים, חשוב להבין את הלך השוק בימים אלו.

 

בשל הקדמה הטכנולוגית, מרבית החברות והארגונים הגדולים כיום מסתמכים על מערכות ממוחשבות גדולות ומורכבות, ואף מפעילות שרתים במסגרת הארגון לצורך ההתנהלות השוטפת של החברה. בעקבות כך, נוצר הצורך להחזיק בצוות העובדים איש תחזוקה לאותם מערכות מורכבות שמהוות את ליבו הפועם של הארגון או החברה.

 

על מנת לתחזק מערכות בסדר גודל כזה, ולהעניק תמיכה טכנית למשתמשי הקצה ברשת, יש צורך באנשי מקצוע שקיבלו הכשרה מקצועית מקיפה ורחבה בתחום, בין היתר בתחום ניהול רשתות.

 

מכללת אין ליין פועלת מזה שנים רבות בתחום הכשרת העובדים במקצועות הטכניים ואיכות הכשרתה מוכרת היטב בשוק העבודה הישראלי, על כן בוגרי קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין זוכים לביקוש רב בשוק ונהנים מאחוזי השמה גבוהים במיוחד.

 

הכלים אותם רוכשים תלמידי קורס MCSA במכללה

במסגרת קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין רוכשים הסטודנטים מגוון רחב של כלים מעשיים ונחשפים לידע תיאורטי רב בתחום ניהול הרשתות, בין היתר למדים הסטודנטים כיצד לתחזק בצורה יעילה שרתי מייקרוסופט 2003,2008 שהינם מהנפוצים בתחום.

 

כמו כן, לומדים הסטודנטים כיצד להעניק תמיכה טכנית מקיפה למשתמשי הקצה בארגון וכיצד להתמודד עם בעיות בהגדרות המחשב, הגדרות תקשורת חיוניות, טיפול בוירוסים ותוכנות זדוניות ותחזוקה של מערכות הפעלה.

 

שתי מיומנויות אלו מקנות לבוגרי קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין את הכלים החשובים ביותר על מנת להשתלב במשרה איכותית בתפקיד מנהל רשתות. קורס ניהול רשתות של מכללת אין ליין, תוכנן במיוחד על מנת לענות בצורה מדויקת על דרישות שוק העבודה ומסיבה זו זוכים הבוגרים לביקוש רב כל כך.

 

מתכונת הקורס שתוכננה בקפידה, מבטיחה כי בוגרי הקורס יוצאים ממנו עם הידע המדויק והרלוונטי ביותר לעבודתם, דבר שמאפשר להם להשתלב בהצלחה בתפקיד ולהתקדם במהרה לתפקידים בכירים בחברה, עם שכר נאה בצידם ותנאי עבודה נוחים.

 

קורס מנהלי רשתות של מכללת אין ליין נותן את התשובה הטובה ביותר לביקוש השוק באנשי מקצוע מיומנים ומשכילים.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.