דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורס ניהול מחסן ממוחשב – התפתחויות

קורס ניהול מחסן ממוחשב - התפתחויות

השפעת ההתפתחויות במשק על קורס מנהל מחסן

בעשור האחרון חלו מגוון התפתחויות טכנולוגיות פורצות דרך אשר שינו את חיינו מקצה לקצה, אולם שינויים אלו לא מבודדים למגזרים מסוימים אלא מחלחלים לכל תחום ומקצוע. כך למשל, בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות השונות, נוצרה דרישה על ידי חברות גדולות להחזיק בכמויות סחורה גדולות יותר ומגוונות יותר, ולשם כך להפעיל מחסנים גדולים בצורה משמעותית מאלו אליהם נזקקו בעבר.

 

להבדיל מהמחסנים שהכרנו לאורך השנים הקודמות, מחסני הענק שהתפתחו לאורך השנים האחרונות שונים בתכלית ומציבים סטנדרט חדש בתחום המחסנאות, בעקבות כך ניתן לצפות שסוג זה של מחסנים יחליף במהרה את המחסנים המיושנים.

 

קורס מנהל מחסן ממוחשב ייחודי במכללת אין-ליין

קורס מנהל מחסן של מכללת אין ליין מציע אפשרות אטרקטיבית עבור אנשים שעובדים בתחום, או כאלה שמעונינים להשתלב בתחום - לקבל את הידע והכלים הדרושים להם על מנת להיות מוכנים לעידן החדש בתחום המחסנאות.

 

המחסנים המודרניים מתפרשים על פני מאות דונמים ומנוהלים על ידי מערכות בקרה ממוחשבות ומתוחכמות, המחייבות את העוסקים בתחום להפגין שליטה בצורת הניהול החדשה ובציוד הנלווה לשינויים אלו, אם ברצונם להמשיך לעבוד בתחום ולהתקדם בעיסוקם.

 

קורס מנהל מחסן של מכללת אין ליין נועד לענות במיוחד על ביקוש זה ולהקנות לתלמידים את כל הידע הדרוש במערכות השונות, וכן את הכלים הדרושים על מנת להשתלב בהצלחה בשיטות העבודה החדשות והמתקדמות בעולם.

 

כיום, הקדמה מחייבת את כולנו ואמירה זו חלה גם, אם לא במיוחד, על עובדי המחסנים השונים. שכן עם ההתפתחויות התדירות בתחום ניהול מחסן, מצופים העובדים החדשים וכן הותיקים, להתאים את עצמם לרמת הידע הדרושה על מנת לבצע עבודה יעילה במסגרת המחסן.

 

קורס ניהול מחסן של מכללת אין מומלץ עבור עובדים בתחום המחסנאות, כמו גם עבור אנשים השוקלים להשתלב בתחום מבוקש זה. קורס ניהול מחסן ממוחשב במכללת אין ליין נועד להעניק את כל הידע הדרוש במערכות הניהול החדשות, כמו גם להקנות ידע אודות שימוש בתוכנת פריוריטי במודול ניהול מחסנים המבוקשת והפופולרית.

 

קורס מנהל מחסן - פרטים נוספים

אורכו של קורס מנהל מחסן במכללת אין ליין הינו קצר באופן יחסי ומאפשר ללוקחים בו חלק להמשיך ולעבוד במשרתם הנוכחית, תוך כדי קבלת הכשרה חיונית בתחום זה

 

כמו כן, במהלך קורס ניהול מחסן של מכללת אין ליין זוכים התלמידים להתנסות מעשית בתוכנות חיוניות, מפגש עם אנשי מקצוע מומחים בתחום ורכישת מיומנויות שיאפשרו להם להתקדם בצורה אפקטיבית בתחום המחסנאות בארץ ובעולם.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.