דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

בוגרי קורס מיזוג אוויר במכללת אין ליין נחטפים לעבודה

בוגרי קורס מיזוג אוויר במכללת אין ליין נחטפים לעבודה

מכללת אין ליין, המכללה המובילה בתחום הכשרת עובדים בישראל מכשירה מזה שנים רבות טכנאי מיזוג אוויר וקירור בקורס ממוקד ומקצועי. במהלך הקורס מקבלים הסטודנטים ידע נרחב ומקצועי בתחום מערכות המיזוג והקירור ורוכשים את כל הכלים החיוניים להשתלבות מהירה בעבודה מבוקשת.

 

מסלולי לימוד - קורס קירור ומיזוג אוויר

קורס טכנאי מיזוג אוויר של מכללת אין ליין נערך בשתי מתכונות עיקריות – לימודי בוקר בימי שישי בלבד ולימודי ערב, הנמשכות סביב החצי השנה ומעניקות לסטודנטים ידע וכלים חיוניים. בין הנושאים המועברים בקורס טכנאי מיזוג אוויר וקירור של מכללת אין ליין נכללים בין היתר: מערכות חשמל, מיזוג אוויר, תרמודינאמיקה, פיקוד ובקרת מערכות מיזוג אוויר, תכנון מערכות, מיזוג תעשייתי, מקררים מכל הסוגים, איתור ותיקון תקלות שונות, תחזוקה שוטפת של מערכות קירור ומיזוג ועוד.

 

מדוע בוגרי קורס טכנאי מזגנים נחטפים לעבודה ?

בוגרי קורס טכנאי מזגנים במכללת אין ליין נחטפים לעבודה בשל הידע המקצועי הרחב שנרכש במהלך קורס טכנאי מיזוג אוויר וקירור של המכללה. בוגרי הקורס יוצאים לשוק העבודה כאשר באמתחתם ידע מקצועי רחב ומקיף בתחום המיזוג, וכן ידע מעשי שימושי בתחום.

 

מתכונת הקורס מאפשרת לסטודנטים לקבל את הידע התאורטי הדרוש וכן להתנסות בצורה מעשית במגוון דרישות המקצוע. בתום בקורס מוכנים הבוגרים להתברג בשוק העבודה ולהתחיל את עבודתם בצורה מקצועית וחלקה, ללא צורך בכל הכשרה נוספת.

 

טכנאי מיזוג אוויר וקירור נחשב בשנים האחרונות למקצוע מבוקש ביותר ובוגרי קורס מיזוג אוויר של מכללת אין ליין נחטפים לעבודה בחברות המיזוג בגדולות ביותר בישראל.

 

איפה עובדים בוגרי קורס קירור ומיזוג אוויר

כך למשל חברת ברימאג שזכתה בשנים האחרונות להתרחבות משמעותית, מגייסת עובדים לשורותיה בצורה מאסיבית. הנהלת החברה שערכה מחקר מקיף בתחום הגיעה למסקנה שבוגרי קורס מיזוג אוויר של מכללת אין ליין מקבלים את ההכשרה המקיפה והמתאימה ביותר לפיתוח קריירה בחברה והחלה לגייס בקצב מסחרר את בוגרי קורס מיזוג אוויר של מכללת אין ליין.

 

דוגמא נוספת לביקוש הרב לו זוכים בוגרי קורס מיזוג אוויר של מכללת אין ליין בשוק העבודה היא החלטתה של חברת אלקטרה, שזיהתה את איכות ההכשרה במכללת אין ליין, לגייס בצורה כמעט בלעדית את בוגרי קורס מיזוג אוויר של מכללת אין ליין, תוך שיתוף פעולה הדוק עם המכללה.

 

כיום, חברות רבות במשק הישראלי גילו כבר את הפוטנציאל הגלום בבוגרי קורס מיזוג אוויר של מכללת אין ליין והן מגייסות בצורה אינטנסיבית בוגרים טריים שזה עתה סיימו את הקורס למגוון רחב של משרות מבוקשות ומשתלמות.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.