דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

תחום האינסטלציה – לא מה שחשבת !

תחום האינסטלציה - לא מה שחשבת !

 

תחום האינסטלציה - לא מה שחשבת !

 

בעיני רבים, האינסטלטור מבצע פעולות שכולנו היינו רוצים להימנע מהן. ובכל זאת, תחום האינסטלציה בישראל נמצא בעלייה מתמדת מידי שנה, והאינסטלטור הוא אחד מבעלי המקצוע המבוקשים והנדרשים ביותר - הן בידי גופים מסחריים וציבוריים והן במגזר הפרטי. אז מה בכל זאת מושך אנשים לעבוד בתחום זה?

 

רווח נקי - פרנסה בטוחה ורווחית במקצוע האינסטלציה

 

האינסטלטור הוא אחד מבעלי המלאכה המשתכרים ביותר במשק הישראלי. כאשר הוא עובד עם המגזר הפרטי, קריאת שירות פשוטה לתיקון נזילה או פתיחת סתימה מניבה 250-300 ₪ לביקור. בעבודה על תיקונים וטיפול בצנרת בקנה מידה גדול יותר, ניתן להרוויח כ - 750-1000 ₪ לשעת עבודה. אם מקזזים את עלות החומרים, כלי המקצוע והוצאות העסק של האינסטלטור, מדובר ברווח נקי של 200-250 ₪ לתקלות פשוטות, וכ 600-850 ₪ לתקלות מורכבות יותר.

 

עבודה מהירה - לסיים מהר, ולעבור לקריאה הבאה

 

כאשר בעל מקצוע מכיר את מלאכתו, הוא יודע לבצע אותה לא רק טוב יותר, אלא גם... מהר יותר! בתחום האינסטלציה, טיפול בתקלות משמעו איתור מהיר של התקלה והבנה של היקף הבעיה שיש להתייחס אליה. כאשר האינסטלטור מזהה את מקור הבעיה, הוא יכול להתחיל בטיפול בתקלה בשטח, במרבית המקרים מבלי להזדקק לכל ציוד נוסף. מרבית התקלות נפתרות בתוך דקות ספורות, ואלו שלא - משמעותן טיפול חירום מידי, וטיפול המשך במועד אחר - המתומחר בהתאם.

 

גיוון ועניין - תחומי עיסוק רבים תחת מקצוע אחד

 

עיסוק במקצוע האינסטלציה לא מסתכם רק בפתיחת סתימות ותיקון נזילות, למרות שזה אחד החלקים הקלים, המהירים והרווחיים ביותר בתחום מגוון זה. בעלי גישה טכנית ואופקים פתוחים יגלו מגוון דרכים מעניינות לעסוק באינסטלציה גם במגזר הפרטי וגם בציבורי. טיהור וסינון מים, מערכות השקיה, דודי חשמל ושמש, לוחות סולאריים ותכנון והקמת קווי צנרת הם רק חלק מהתחומים בהם תוכל לעסוק כאינסטלטור מקצועי.

 

ללמוד מעבודה - לימודי מעשיים ממוקדים

 

גם מי שלא השתלב בקלות במסגרת התיכונית או העל תיכונית, יכול ללמוד בהצלחה מקצוע מגוון ומכניס, ולהתפרנס בכבוד מעיסוק במקצוע מבוקש ביותר. יש לך חוש טכני וראש על הכתפיים? לימודים ב קורס אינסטלציה במכללת אין-ליין מקנים לך גם ידע וגם ניסיון, בקורס קצר, ממוקד ומעשי אשר מכין אותך לכל אתגר במגזר הפרטי והציבורי. עם תום לימודיך, תוכל להיעזר במכללה ולהשתלב בפרקטיקה מעשית באחת מחברות האחזקות המובילות בישראל, ולצאת לדרך חדשה!

 

רוצה לדעת עוד על תחום האינסטלציה בישראל?

 

צור עמנו קשר, ויועץ מקצועי יחזור אליך עם כל הפרטים,

 

או חייג עכשיו: 1-700-700-629

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.