דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורס מיגון ואבטחה – מדוע יש ביקוש רב לבוגרים ?

קורס מיגון ואבטחה - מדוע יש ביקוש רב לבוגרים ?

 

קורס מיגון - כללי

 

בוגרי קורס מיגון ואבטחה של מכללת אין ליין זוכים לביקוש רב בשוק העבודה ונהנים מהשתלבות מקצועית מהירה ומשתלמת. אולם מה גורם לביקוש רב כל כך של בוגרי קורס מיגון אלקטרוני? ומה הופך את העיסוק במיגון אלקטרוני למשתלם כל כך ?

 

עלייה ברמת הפשיעה דורשת מיגון אלקטרוני

 

ככל שעובר הזמן רמת הפשיעה בעולם עולה בצורה עקבית וישראל לא נותרת מאחור, מיום ליום אנו שומעים יותר ויותר ידיעות אודות פריצות לבתים, גניבות רכב, פגיעה ברכוש ואף בנפש. רמת הפשיעה העולה יוצרת עלייה משמעותית בביקוש למיגון אלקטרוני, שהיה מבוקש דיו עוד קודם לכן.

 

כיום, יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של מערכת אזעקה יעילה ומגוון אמצעי מיגון אלקטרוני נוספים. בעקבות כך נפתחים יותר ויותר עסקים המציעים ללקוחות שירותי מיגון אלקטרוני ועסקים אלו נזקקים לעובדים מקצועיים שיעניקו שירות מקצועי ויעיל ללקוחות החברה.

 

בוגרי קורס מיגון אלקטרוני של מכללת אין ליין נחשבים למבוקשים בשוק בשל המקצועיות הרבה והידע הנרחב בו הם נודעים.

 

אולם רמת הפשיעה העולה משפיעה לא רק על אזרחים מודאגים, אלא גם ובעיקר על בעלי עסקים שונים. כיום נדיר למצוא בית עסק רציני שלא התקין בגבולותיו מצלמות אבטחה ואמצעי מיגון אלקטרוני שנועדו להרתיע עבריינים ולתעד מקרי פשיעה שונים.

 

פלח שוק זה יוצר דרישה העולה בתדירות לאנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים בתחום המיגון האלקטרוני, שיודעים לעשות שימוש מקצועי ויעיל בציוד מיגון אלקטרוני מגוון ויכול להציע לבעלי עסקים את חבילת האבטחה המתאימה ביותר עבורם.

 

למעשה, המודעות העולה לנושאים של פשיעה ועבריינות מעלה את הביקוש למיגון אלקטרוני בקרב מרבית האנשים. כך למשל הידיעות החוזרות והנשנות אודות מטפלות הנתפסות כשהן מתעללות בפעוטות ובקשישים גורמת לפחד רב בליבנו.

 

כיום כמעט כל אחד שמעסיק בביתו מטפלת לילדיו או הוריו מעוניין להתקין מצלמות מעקב נסתרות בבית, שיעקבו אחרי פעילות המטפלים בבית ויתעדו את התנהגותם כלפי המטופלים. מצלמות מעקב מסוג זה יכולות לגלות במהרה כל התנהגות לא נאותה ומנוע התעללות ממושכת בילדינו או הורינו.

צוות המרצים בקורס מיגון ואבטחה אלקטרוני

קורס מיגון אלקטרוני במכללת אין ליין מועבר על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים ונערך בסביבת לימודים מתקדמת, המאפשרת למכללה להעניק לתלמידיה מקצוע מבוקש ועדכני. בוגרי קורס מיגון אלקטרוני של מכללת אין ליין הינם מהמבוקשים בשוק העבודה ונודעים במקצועיותם ומיומנותם הרבה.

 

מתקדמים לקורס מיגון ואבטחה אלקטרוני !

 

אלקטרונאים - ברצונכם להשתלב בעבודה מבוקשת ואיכותית, תוך זמן קצר וביעילות מרבית ?

 

קורס מיגון אלקטרוני של מכללת אין ליין הוא הפתרון המושלם עבורכם !

 

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.