דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

גילוי נאות – חידושים בתחום גלאי הפריצה

גילוי נאות - חידושים בתחום גלאי הפריצה

 

מכללת אין-ליין, המקדמת לימודי מקצוע בתחומי התעשייה המובילים במשק, מקפידה לעדכן את תכני הלימוד ומערך הקורסים כמכלול במיטב החידושים בכל תחום. מטרת העל של המכללה היא להוציא אל שוק העבודה מקצוענים אמיתיים, לכן נוהגים באין-ליין לערוך שיתופי פעולה עם מגוון חברות מובילות, במטרה לחשוף תדיר את התלמידים לחידושים האחרונים בכל תחום.

 

כך משתפת המכללה פעולה עם חברת פולר מערכות אלקטרוניות בע"מ, יבואנית ומשווקת של מערכות חברת Paradox המובילות את תחום המיגון והאבטחה, אשר השיקה לאחרונה כוכב עולה בתחום הגילוי והפריצה עליו מסופר במאמר שלפניכם, פרי עטו של שוקי חביב - מתכנן ויועץ בתחום מערכות גילוי פריצה מתקדמות ותחקירן אירועי פריצה מזה 2 עשורים, האחראי על תחום פריצה בפולר.

 

המאפיינים הנדרשים ממערכות גילוי פריצה

 

אחת הפעולות בהן נוקטים פורצים על מנת להתגבר על ההגנה האלקטרונית של אתר מוגן מסוים הינה חבלה בגלאי הפריצה - טרם חימוש מערכת האזעקה הכבויה, במהלך יום הפעילות השגרתי של בית העסק או בעת ההתפרצות לאתר.

 

במרבית המקרים, מתגלה חדירתם של הפורצים עוד בטרם הגיעו אל הגלאי בו הם מתכוונים לבצע חבלה. ההתרחשויות מרגע זה ואילך הינן קריטיות, שכן המוקדן/נית היושבים בחדר הבקרה אמורים להחליט כיצד לנהוג - האם להזעיק בעלים למקום? האם להוציא משטרה לאתר? האם להסתפק בשליחת סייר? ואולי מדובר בעוד גילוי שווא?

 

על כן, התמורה המתבקשת מגלאי בודד, איכותי ומתקדם, הינה להפיק אינדיקציות מרובות ככל שניתן החוצה (אל יחידת לוח הבקרה), בזמן החבלה ועוד קודם לכן, על מנת לאפשר אבחון אפקטיבי ע"י גורם אנוש היושב בחדר הבקרה.

 

אחת הדרכים הנפוצות לבצע חבלה בגלאי זיהוי פריצה הינה כיסוי הגלאי בחומרים שונים. על כן הגנה מפני כיסוי (Mask) המתבססת על אפקט דופלר - העברת אינדיקציה נפרדת לחדר הבקרה על כיסוי גלאי, הינה בעלת חשיבות גבוהה ביותר. גם כאן, המנגנונים שונים מגלאי לגלאי, ואיכות ואמינות גילוי ההתרעה - תלויים בעדשות הגלאי, בעובי הכיסוי, במרחק הכיסוי מהגלאי, באיכות הרכיבים האלקטרוניים הפנימיים ועוד.

 

חידושים בגלאי פריצה

 

בחברת Paradox הובן היטב הצורך בתכנון מוצר שיענה לצרכים מורכבים אלה, ואכן לאחרונה השיקו את גלאי ה NVX80. גלאי זה, היחיד מסוגו בעולם, בנוי ממספר רב של חיישנים, הן בטכנולוגיית מיקרו והן בטכנולוגיית אינפרא אדום, כולל Look Down מלא והתעלמות מחיות. ריבוי החיישנים בגלאי מקנה לאנלייזר הממוקם בו יתרון משמעותי על פני הגלאים האחרים הקיימים כיום בשוק בכך שמאפשר ניתוח מדויק ביותר לגבי אופי הגורם המפריע (גילוי שווא או גילוי אמת).

 

גלאי ה NVX80 החדש יודע לזהות ניסיון כיסוי גם בחומרים דקים ושקופים. טכנולוגיית ה Anti-Mask פועלת הן באינפרא והן במיקרו. לגלאי, המבצע קליברציה עצמית (לימוד דיגיטלי של השטח) שלושה ממסרים הניתנים לתכנות. יתרה מכך, שדרוגי תוכנה בגלאי ניתנים לביצוע ללא צורך בפעולה פולשנית (הורדת השדרוג בכבל תוכנה).

 

יתרון נוסף שיש לגלאי זה, הינו שילוב טכנולוגיה ייחודית See True- זיהוי והתרעה על כל ניסיון "התחמקות" באמצעים שלא אפרט כאן. הגלאי מוגדר ברמת Security - Grade 3 ,Anti-Vandal והוכיח מספר פעמים את יעילותו בזמן אמת.

 

עוד על מערכות הגילוי והפריצה המתקדמות של חברת Paradox ניתן לקרוא באתר של חברת פולר מערכות אלקטרוניות בע"מ: http://www.polarsec.co.il/?cat=38

 

רוצה לדעת עוד על מערכות מיגון ואבטחה? בוא לעשות מזה עסק !

 

צור עמנו קשר, ויועץ מקצועי יחזור אליך עם כל הפרטים,

 

או חייג עכשיו: 1-700-700-629

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.