דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

הכשרה מקצועית – מחכים לך בעבודה!

הכשרה מקצועית - מחכים לך בעבודה!

 

חשבתם פעם מהי הדרך המהירה והאפקטיבית ביותר למציאת עבודה קבועה? במאמר הבא תוכלו לקרוא על כל הדרכים האפקטיביות ביותר למציאת עבודה קבועה באמצעות הכשרה מקצועית איכותית.
בין אם אתה נמצא בתחילת דרכך המקצועית וטרם רכשת לעצמך מקצוע ובין אם אתה בעל מקצוע המעוניין להתמקצע בתחום אחר לגמרי, אתה וודאי יודע כי על מנת להשיג יתרון בקבלה לעבודה ובכלל להפוך למקצוען אמיתי בתחומך, אין מנוס מלעבור הכשרה מקצועית לינק ואיכותית בתחום המבוקש.

 

מה ההבדל בין קורס רגיל לבין הכשרה מקצועית?

 

ההבדל בין עוד קורס רגיל לבין הכשרה מקצועית איכותית הינו שבשוק ישנם קורסים רבים המיועדים למטרות שונות. חלקם נועדו לצורך השתלמות והרחבת ידע קיים בתחום עיסוקנו וחלקם אכן מכשירים את התלמיד להפוך למומחה בתחומו. להבדיל מקורסים אלו הכשרה המקצועית תהיה בד"כ מכוונת מטרה - להכשיר אותך להפוך בעל מקצוע בתחום ספציפי.

 

הכשרה מקצועית לרוב תהיה מורכבת ממסלול ברור ומכוון מאוד שבסיומו נוכל בנקל למצוא עבודה קבועה. תהליך הכשרה מקצועית הינו תהליך המורכב מאוסף של קורסים מקצועיים ברמות שונות הנלמדים בשלבים שונים של תהליך הכשרה מקצועית ספציפית. בדרך כלל, בתהליך הכשרה מקצועית ייבנה מסלול מדויק הכולל גם את הפן התיאורטי וגם את הפן המעשי כך שבסיומו תהיה בעל ידע מעמיק בכל היבטי המקצוע שרכשת.

 

אחד היתרונות של הכשרה מקצועית הינו היותו מכוון מטרה. ברוב המקרים, תלמידים הנמצאים במסלול של הכשרה מקצועית בדרך כלל כבר די מגובשים בהחלטתם בדבר המשרה בה הם חושקים והדבר היחיד שנותר הוא רק לרכוש הכשרה מקצועית מתאימה למקצוע שהם כל כך חושקים בו.

 

היכן מומלץ לרכוש הכשרה מקצועית?

 

ישנם לא מעט מוסדות אשר ניתן לרכוש אצלם הכשרה מקצועית בכל תחום בו אנו חפצים. אך ישנם כמה קריטריונים שמומלץ לשים אליהם לב בטרם נחליט היכן לרכוש הכשרה מקצועית, כזו שתכשיר אותנו למקצוע שישנה לנו את פני הקריירה.

 

אחד מהקריטריונים הינו כלל פשוט ביותר: הכשרה מקצועית לומדים במכללה המתמחה בתחום בו אנו מעוניינים להתמקצע. במילים פשוטות, אם אנו מעוניינים להתחיל בתהליך הכשרה מקצועית בתחום עיצוב גרפי, סביר להניח שנכון יהיה ללמוד במכללה המתמחה בתחום העיצוב הממוחשב או במכללה טכנולוגית המכוונת לתחומי עיצוב ולא למקצועות טכניים, זאת על מנת להבטיח לעצמנו כי הגענו למקום אשר המכיר מקרוב את דרישות המקצוע ויכין אותנו היטב להתמודדות האמיתית בשוק העבודה.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.