דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

הסבה מקצועית לאקדמאים

הסבה מקצועית לאקדמאים

 

הבעיה - גיליתם שהמקצוע שרכשתם לא מתאים לכם

 

הגשמתם את החלום שלכם ושל ההורים וסיימתם את לימודי התואר הראשון בהצלחה תוך יציאה לשוק העבודה בישראל. רבים מביניכם יגלו מהר מאוד ששוק העבודה התחרותי או המקצוע המיוחל אינו בדיוק פסגת החלומות ומהר מאוד יתבהר לכם שהעבודה והמשרה החלומית לא בדיוק בשבילכם.

אז מה עושים? בכל זאת השקעתם את מיטב שנות הנעורים בלימודים קשים ומפרכים.

 

הפתרון - הסבה מקצועית לאקדמאים - ביישום ותכנות ERP-priority

 

עבור כל אותם אקדמאים שלא מצליחים למצוא את מקומם מכללת אין-ליין מציעה מסלול הסבה מקצועית לאקדמאים שמבטיח להחזיר אתכם לשוק העבודה תוך 6 חודשים חמושים במקצוע מבוקש ויוקרתי.

הסבה מקצועית לאקדמאים היא הדרך המהירה והבטוחה ביותר לשינוי מקצועי ומתכון מוצלח ליציאה ממעגל האבטלה ישירות לשוק העבודה מבלי לבזבז זמן יקר. בניגוד לתפיסה המקובלת אין צורך להשקיע שנים ארוכות ברכישת תואר נוסף שאולי ישנה את המצב התעסוקתי, הסטנדרטים הגבוהים של מכללת אין-ליין מבטיחים הסבה מקצועית לאקדמאים מהירה תוך דגש על קליטתכם במעגל העבודה.

אצלנו תוכלו למצוא קורסי הסבה מקצועית לאקדמאים המבוססים על שנים של ניסיון, צוות הוראה מקצועי והקשבה מלאה לכל תלמיד ותלמיד. אנחנו שומרים על קשר קבוע עם גופים רבים וחשובים במשק הישראלי ולכן ביכולתנו לזהות את המקצועות המבוקשים ביותר ולכוון אתכם האקדמאים לעבר עתיד טוב יותר עם הגשמה מקצועית ורווחה כלכלית.

 

זו גם הסיבה מדוע בין מגוון האפשרויות אנו מציעים גם קורס מיישמי מערכות פריוריטי בארגון, אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה הישראלי, המאפשר לבוגריו להשתלב בעולם ההיי-טק היוקרתי כמיישמים, מדריכים, מתכננים או מתפעלים של מערכות ה - ERP של פריוריטי.

 

קורסי הסבה מקצועית לאקדמאים במכללת אין-ליין מבטיחים לכם הכשרה תיאורטית והכשרה מעשית ברמה הגבוה והמקיפה ביותר מתוך שאיפה לייצר הסבה מקצועית לאקדמאים שעומדת במבחן המציאות ומסייעת לכם לחדור לשוק העבודה מגובים בכל הידע והביטחון העצמי הנדרש לכל משימה. בוגרי הסבה מקצועית לאקדמאים של מכללת אין-לין נהנים מעשרות שנות הניסיון אשר נצברו על ידינו כמוסד לימודי מוכר ומוערך להכשרות מקצועיות, מתוכנית לימודים ייחודית שפותחה על ידינו המאפשרת תוך 6 חודשים בלבד של עבודה מאומצת שלנו ושל תלמידנו לרכוש מקצוע חדש שיפתח בקלות כל דלת מקצועית.

 

הנה כמה סיבות לבחירת הסבה מקצועית לאקדמאים דרך מכללת אין-לין:

 

  • חיסכון אדיר בזמן לימוד מבלי להתפשר על האיכות ותוצאות הלימוד.
  • שדרוג למקצוע מבוקש ויוקרתי כמו מיישם מערכת פריוריטי ועוד.
  • עליה משמעותית בשכר.
  • מוניטין של למעלה מ - 20 שנות לימוד.
  • צוות הוראה ותיק, מנוסה ומיומן.
  • אלפי בוגרים מרוצים.

 

הסבה מקצועית לאקדמאים שכבר השקיעו זמן ומשאבים רבים ברכישת השכלה אינו דבר של מה בכך ולכן, מתוך הבנה מלאה למצבכם אנו מציעים הסבה מקצועית לאקדמאים שלא משאירה מקום לספק. הסבה מקצועית לאקדמאים שתוציא אותכם ממעגל האבטלה ותאפשר לכם לייצר את סגנון החיים שתמיד רציתם.

כל תלמיד במסלולי הסבה מקצועית לאקדמאים נהנה מציוד המחשב החדיש ביותר, צוות מסור ומקצועי, תמיכה של ממש לאורך כל הדרך והכי חשוב, תוצאות.

 

אלפי בוגרי הקורסים במכללה אשר נקלטו בשוק העבודה יעידו כי הסבה מקצועית לאקדמאים דרך מכללת אין-לין שינתה להם את החיים והקלה עליהם בצורה משמעותית את הכניסה או החזרה לשוק העבודה.

 

אם אתם אקדמאים שמחפשים שינוי, רווחה כלכלית ועבודה? מקומכם איתנו. הסבה מקצועית לאקדמאים דרך מכללת אין-לין יכולה להגשים לכם חלום, גם אתם תוכלו ליהנות מעתיד מקצועי טוב יותר תוך שדרוג מעמדכם המקצועי, הכלכלי והחברתי.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.