דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

לימודי טכנאי- חידושים בתחום

לימודי טכנאי- חידושים בתחום

 

רבים תוהים מדוע לימודי טכנאי מבוקשים כל כך לאחרונה ומהו היתרון הטמון בהם? ומה גורם אפילו לטכנאים מנוסים בתחום להירשם ללימודי טכנאי בשכיחות גבוהה כל כך?

 

לימודי טכנאי - התפתחויות בשוק

 

בשל ההתפתחויות הבלתי פוסקות בתחומים טכנולוגיים שונים, הבינו חברות השירות שעל מנת להעניק מענה מקיף ואיכותי ללקוחותיהם, עליהם לגייס לשורותיהם טכנאים מקצועיים ומוסמכים – בעלי ידע נרחב בטיפול בתקלות שונות, יכולת איתור תקלות מהירה ומציאת פתרונות מדויקים וארוכי טווח לשלל בעיות.

 

הדבר נכון לגביי מגוון רחב של תחומים, למשל בתחום מכשירי החשמל הביתיים, תחום המיזוג, מערכות מיגון ואבטחה ובתחומי המחשבים והציוד הדיגיטלי המתקדם.

 

ציפיות התאגידים מלימודי טכנאי

 

כיום, חברות הענק בשוק מקפידות להעלות את הדרישות המצופות מטכנאים ותיקים וחדשים כאחת, ומצפים מהעובדים לענות על מגוון רחב של דרישות מקצוע.

 

לימודי טכנאי במכללת אין-ליין

 

מכללת אין ליין, העוסקת למעלה מ-24 שנים בתחום הכשרת המקצועות הטכניים, מפתחת בתדירות קורסים חדשים המיועדים להקנות למעונינים את כל הכלים הדרושים לעיסוקם, בהתאם לדרישות השוק המשתנות.

 

בעקבות כך, מכללת אין ליין מציעה מגוון רחב של לימודי טכנאי המותאמים לדרישות השוק הגבוהות ומאפשרים למעונינים לרכוש את כל הידע והכלים הדרושים להם על מנת להשתלב בהצלחה בשוק העבודה ולזכות לקריירה נוחה, עם אפשרויות קידום רבות.

 

לימודי טכנאי במכללת אין ליין פותחו בצורה מדויקת על מנת לענות על דרישות שוק העבודה בתחום הטכנאים, במכלול התחומים המבוקשים וקורסי המכללה בנויים בצורה המאפשרת למעונינים להתמקצע בתחום שמושך אותם ולהבטיח את סיכוייהם להשתלב בהצלחה בחברה גדולה ומבוססת.

 

מטרת לימודי טכנאי של מכללת אין ליין היא פיתוח והכשרה של טכנאים מקצועיים ומיומנים במגוון תחומים, המתאימים גם לטכנאים מנוסים וגם לחסרי ניסיון המעונינים להשתלב בתעשייה. במסגרת הקורס נחשפים התלמידים לכל התכנים החיוניים להצלחתם בתחום בארץ ובעולם.

 

בוגרי לימודי טכנאי של מכללת אין ליין הינם בעלי אחוזי השתלבות גבוהים במיוחד בתחום, שכן מרבית החברות מצפות מעובדיהם להיות בעלי הסמכה מידי מכללה מבוססת ומוכרת בתחום, ומכללת אין ליין ידועה היטב בקרב המגייסים למשרות השונות.

 

איך מתקדמים ללימודי טכנאי ?

 

אם ברצונכם להשתלב בתחום טכני, במשרה מבוקשת, עם אפשרויות קידום מעולות – לימודי טכנאי במכללת אין ליין הם הצעד הראשון בדרך למטרה המיוחלת. עבודה בתפקיד טכנאי בחברה גדולה ומבוססת, מבטיחה תנאי עבודה טובים, הטבות נחשקות ומגוון רחב של אפשרויות קידום לתפקידים בכירים בתחום.

 

העבודה כטכנאי בחברה מסודרת מאפשרת להבטיח עתיד כלכלי יציב ומפותח, בתחום שזוכה להתפתחות בלתי פוסקת ולא צפוי להתיישן בעתיד הנראה לעין.

 

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.