דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

לימודי מקצוע – למה באין ליין?

לימודי מקצוע - למה באין ליין?

 

עובדי המכללה כתבו לנו מדוע לדעתם כדאי ללמוד במכללת אין-ליין ללימודי מקצוע

 

לימודי מקצוע ייחודיים - עדי כהן, מזכירת קבלה

 

מכללת אין ליין היא ייחודית במינה, בכך שאין אצלה סיסמאות ללא מעשים! אם בפגישת ייעוץ נאמר לך שילוו אותך עד להצלחה - אין זאת עוד אמירה - אלא הלכה למעשה !

במכללת אין ליין מקבלים יחס חם מרמת העובדים במכללה ועד המרצה - אשר עומדת לנגד עיניו מטרה אחת ברורה - למידה והדרכה מקצועית עד להכשרתו המקצועית של הסטודנט!

בגלל שבעלי לומד כאן : ))) ולכן מהחוויה האישית שלו, היא שאין עוד מרצים שמאמינים בסטודנטים, אכפתיים ודואגים כמו יאיר!

בברכה, עדי כהן זמיר

 

לימודי מקצוע במקום שהוא בית - מאירה כהן, חשבת המכללה

 

מכללת אין ליין היא לא רק מקום ללימוד מקצוע, מכללת אין ליין היא בית. במכללה מלווים את התלמיד מרגע הרשמתו ב:שיעורי תיגבור ,עזרה במציאת עבודה וכו'. המכללה מתאימה את עצמה לצרכי התלמיד העובד כך שניתן בקלות לשלב עבודה ולימודים ביחד. תלמידי המכללה משתלבים במקומות עבודה מכובדים עם שכר נאה.

 

לימודי מקצוע - תחושת שליחות - איילה ארז, יועצת לימודים ומנהלת השמה

 

משהו שאמרתי היום בפגישת ייעוץ למתעניין ששאל כמה זמן אני במכללה והתלהב מהעובדה שאני ושאר אנשי הצוות נמצאים כאן כבר הרבה שנים. "כולנו כאן במכללה אוהבים את מה שאנחנו עושים ומגיעים לעבודה בשמחה. יש לנו מין תחושת שליחות שמה שאנחנו עושים כאן עוזר לקדם את מי שצריך. כמובן שנלוות לכך גם תחושת סיפוק לאור התוצאות והפידבקים מהתלמידים".

 

לדעתי זה מה שעושה אותנו שונים ממקומות אחרים, כל תלמיד נספר ונחשב, חשובה לנו ההצלחה של התלמיד לטווח הרחוק.

 

לימודי מקצוע בגובה העיניים - שרי פנצק, מזכירת קבלה

 

לדעתי מה שמייחד את המכללה שלנו משאר המקומות הוא היחס בגובה העיניים, ומעל הכל הפשטות. הפשטות במובן של אנשי צוות איכותיים אבל כאלה שיודעים להרגיש את מי שמולם- אם זה אדם במצוקה או אדם שאסור לוותר לו כי כל חייו וויתרו עליו וכנראה שאצלנו זו ההזדמנות האחרונה שלו. חלק מהתפקיד שלי בהדרכה הוא לדבר עם תלמידים שקשה להם ולתת מוטיבציה ועצות איך להשתפר ולשפר, כל פעם שאני עושה את השיחות הללו, אני נתקלת באותה תגובה מדהימה מהתלמידים-מה? סתם התקשרת?!ו אני עונה שכן! וזה רק כי אכפת לנו מכם, ולא רק מהכסף שלכם. ומכאן נובע ההבדל הקטן-גדול שלנו.. אף אחד לא אוהב להרגיש מספר, ואצלנו מתייחסים אליהם כמו בני אדם! אנחנו זוכרים אותם בשמות שלהם ואפשר לראות בהבעת פנים שלהם כמה שזה אחרת שזוכרים מי אתה.

 

לימודי מקצוע עם יחס אישי - מאת אריאלה טנצר, יועצת לימודים

 

המקצועיות, הרצינות, ההתמדה, האווירה המשפחתית, תחושת השייכות, האכפתיות, היחס האישי, הסגל שמכיר התלמידים בשמם, "כאן אתה לא עוד מספר". מוסד לימודים שהוא בית. תוכנית הלימודים העדכנית, מעבדות מצוידות כנדרש.

 

ציטוט מאמרה בה אני משתמשת בשיחות מול פניות: "מיום היווסדנו הבנו שההשקעה הטובה ביותר בפרסום היא ההשקעה בתלמידים. ללא ספק זה הוכיח עצמו, כי כ"א מכם עבורנו הוא בקבוק בושם להתבשם בו".

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.