דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורס עבודה

קורס עבודה

 

מה הוא אותו קורס המקנה לך ידע מעשי, כזה שיכשיר אותך היישר לעבר המשרה הבאה שלך? לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר קורסים המכונים "קורסי עבודה" כאלה שבאמצעותם ובתוך פרק  זמן קצר תקבל מקצוע איכותי ומבוקש ותוכל להשתלב באחד מהארגונים המובילים בשוק. במאמר הבא, מיפינו עבורך את קורסי העבודה הנחשבים ביותר.

 

אם היינו מספרים לכם שניתן לרכוש מקצוע אמיתי ומבוקש ולהשתלב בחברות מובילות במשק תוך 6 חודשים הייתם מאמינים?

 

מסתבר שלמרות הדרישות הגבוהות שמפרסמים המעסיקים, ביניהן רצון כי למועמד יהיה מינימום תואר ראשון ויתרון לשני, ניסיון של חמש שנים בתחום המבוקש והמלצות מפה ועד הקצה השני של העולם, עדין אף אחד אינו יכול להבטיח לכם כי המשרה תהיה שלכם, הרי יש כל כך הרבה ביקוש שם בחוץ עבור אותן משרות.

 

לכן לעיתים נדרשת חשיבה יצירתית וההבנה שכרגע אתם צריכים לאמץ לכם יתרון משמעותי על פני האחרים. זה לא חשוב אם אתם בעלי תואר או לא, כבר היום אתם יכולים לאמץ לכם יתרון משמעותי והוא התמחות בקורס מקצועי בתחום המעניין אתכם, קורס שיעניק לכם ידע תיאורטי ומעשי ויסייע לכם להשתלב במהירות באחת מהחברות המובילות בשוק וכל זאת בזמן קצר ואם אפשר תוך פחות משנה.

 

"קורס עבודה"

 

ישנם עשרות קורסים שקיבלו ובצדק את הכינוי "קורס עבודה" בגלל היתרון המובהק של אותם קורסים לסייע ללומדים אותם למצוא עבודה מהר יותר, ממוקד ויעל יותר משאר הדרכים הנפוצות.

 

קורס עבודה כשמו כן הוא קורס מקצועי במגוון תחומים, הנלמד בכל אחת מהמכללות הטכנולוגיות או המקצועיות ומכשיר את בוגריו להתמחות בתחום ספציפי ע"י הקניית ידע תיאורטי ומעשי. קורס עבודה הינו בעל קריטריונים ברורים חלקם מוכרים ע"י משרד העבודה וחלקם אף מוכרים ע"י מוסדות אקדמיים שונים כגון היקף שעות הכרחי, נושאי לימוד ושעות פרקטיקה. בנוסף, מרבית מן המוסדות הללו אף מספקים תעודת הסמכה גם מטעמם כגון חברות מייקרוסופט וחברות מחשוב גדולות אחרות.

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.