דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

קורסים מקצועיים- מדוע הם מומלצים?

קורסים מקצועיים- מדוע הם מומלצים?

 

כולם מדברים לאחרונה על ייחודם של קורסים מקצועיים לרכישת מקצוע אמיתי וקבוע בפרק זמן קצר. אז מה יש בקורסים מקצועיים אלו שהופך אותם לדבר הכי "חם" בשוק?

כל מי שסיים לאחרונה תואר ראשון ומנסה להשתלב בשוק העבודה וודאי יעיד כי התחושה העיקרית שלו היא שהתואר לבדו אינו מספיק. למרות שמשרות רבות היום דורשות תואר ראשון כתנאי הכרחי בקבלה לעבודה, יותר ויותר מועמדים מעידים כי הם אינם מרגישים שיש להם מקצוע מוגדר ביד.

 

פה בדיוק נכנסים לתמונה קורסים מקצועיים. קורסים אלו תפסו בשנים האחרונות תאוצה גם בקרב אקדמאיים שרוצים למקד את המקצוע שלהם ולא להסתפק בתואר בלבד וגם בקרב אנשים שמעוניינים לרכוש מקצוע ממוקד כזה שיסייע להם מיד להשתלב בעבודה.

 

אז מהם היתרונות העיקריים של קורסים מקצועיים?

 

קורסים מקצועיים טומנים בחובם יתרונות רבים ביניהם: התמקדות בפן הפרקטי ולאו רק בתיאורטי, משך הזמן הקצר לעומת לימודי תואר, תחומים ממוקדים מאד ולא כלליים והאפשרויות הרבות שהם מציעים לך גם בהשתלבות במשרות שונות וגם בפתיחת עסק עצמאי.

 

קורסים מקצועיים - התמקדות בפרקטיקה

 

אחד היתרונות הבולטים והמרכזיים המאפיינים קורסים מקצועיים הוא התמקדות בחלק המעשי. קורסים מקצועיים רבים הקיימים בשוק, נותנים דגש על הפן המעשי במקצוע ולא שמים דגש רק על החלק התיאורטי מהסיבה הפשוטה שממש כשמם כן הם קורסים מקצועיים המקנים לך מקצוע ביד, כזה שהחל מהיום הראשון לסיום הלימודים תוכל להשתלב בעבודה ותכיר כל פן בתהליך העבודה ממש כאילו אתה כבר שנים בתחום.

 

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.