דרך זאב ז'בוטינסקי 100, פתח תקווה, 49170, ישראל

לימודי טכנאי דוקא בעידן המודרני

לימודי טכנאי דוקא בעידן המודרני

בשנים האחרונות נוטות חברות רבות בישראל ובעולם, לתת עדיפות לטכנאים בעלי הסמכה טכנולוגית רחבה ועדכנית על פני טכנאים ותיקים אך לא מעודכנים בתהליכיו של העידן המודרני. הסיבה לכך נעוצה במכלול רחב של גורמים אותם נסקור כעת.

 

לימודי טכנאי - הגורמים

תחילה חשוב להבין שדווקא היום, על אף שהטכנולוגיה שלנו נעשית מתוחכמת ומתקדמת יותר ויותר, הדרישה לטכנאים דווקא נמצאת בשיאה. הטכנולוגיה אומנם הולכת ומשתכללת, אך למעשה המוצרים אותם אנו קונים מיוצרים לרוב מחומרים זולים ובתהליכי יצור באיכות ירודה – על מנת שכולנו נוכל להרשות לעצמנו ליהנות ממיטב הטכנולוגיה העדכנית.

יתרה על כך, חברות השירות שמשרתות את הלקוחות במקרים של תקלה במכשירים השונים, עושות גם הן שימוש בחלפים זולים ולמעשה תורמות לתקלות חוזרות ונשות במכשירים השונים.

כל אלו מובילים לכך, שעל חברות השירות השונות להחזיק מאות טכנאים בתחומים שונים, על מנת לטפל בשלל התקלות אותם חווים הלקוחות בעת השימוש במוצרי החברה.

 

לימודי טכנאי - הדרישות

דרישה זו לטכנאים גורמת לעלייה ניכרת בגיוס והשמת טכנאים בתחומים שונים. אולם, על אף הדרישה הגבוהה לטכנאים, חברות הענק אינן מתפשרות עוד על מועמדים בעלי ניסיון בתחום או נטייה טכנית טובה, אלא דורשות המועמדים לתפקידים השונים להיות בעלי הסמכה ממכללה מוכרת, ידע מעשי רב ויד על הדופק בכל הנוגע לטכנולוגיות חדשות.

 

לימודי טכנאי במכללת אין-ליין

מכללת אין ליין עוסקת מזה 24 שנה בהכשרת עובדים מקצועיים בתחומים טכניים שונים, ושומרת על חדשנות בכל הקורסים המוצעים, בהתאם לפיתוחים השונים ודרישות השוק המשתנות תדיר.

לימודי טכנאי במכללת אין ליין מיועדים לענות בצורה מדויקת על דרישות השוק העדכניות ביותר ולהקנות למעונינים ידע וכלים מעשיים חיוניים, על מנת להשתלב בהצלחה במשרות מבוקשות בחברות הגדולות בארץ.

לימודי טכנאי במכללת אין ליין פותחו במיוחד על מנת להגדיל את סיכויי ההשתלבות של מועמדים חדשים בתחום ולהרחיב את אפשרויות הקידום של טכנאים מנוסים שכבר עובדים בתחום, ותוכנית הלימודים בתחום מעודכנת באופן תדיר על מנת להבטיח את הידע העדכני והחיוני ביותר להצלחה בתחום.

בשל ניסיונה הרב של מכללת אין ליין בתחום, נחשבת המכללה למוסד הסמכה מוכר ומבוסס היטב בתחומים הטכניים וחברות רבות בישראל מגייסות את בוגרי המכללה באופן ישיר, בידיעה שמדובר בעובדים מסורים בעלי ידע נרחב בתחומים הנדרשים.

 

בוא ללמוד לימודי טכנאי

אם ברצונכם להשתלב בתחום מאתגר, שתגמול נאה בצידו ואף ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות קידום אטרקטיביות – לימודי טכנאי במכללת אין ליין הוא הם הצעד הראשון בדרך להצלחה.

 

אלפי בוגרים אינם טועים!

בוגרי הקורסים של מכללת אין-ליין השתלבו בהצלחה רבה בשוק העבודה והם מועסקים ע”י מיטב החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי כמו תדיראן, אל על, בזק בינלאומי, רשות שדות התעופה, חברות הכבלים, הטלוויזיה החינוכית, משרד הביטחון, צה”ל ועוד.

עכשיו, נותר לך לבחור באיזה קורס אתה מעוניין להשתלב ו... קדימה להצלחה !

וקבל הכוונה מקצועית מיועץ לימודים מומחה

פתח צ'אט
מעוניינים בפרטים נוספים?
היי כאן צוות המכללה!
נשמח לעזור בכל שאלה.